Τετάρτη 27 Ιουνίου 2007,11:20 π.μ.
Ολίβα: Έχουν όρεξη για επιτυχίες
Η αντίστροφη μέτρηση για την άφιξη του Χουάν Κάρλος Ολίβα ξεκίνησε. Την ερχόμενη Δευτέρα έχει προγραμματιστεί η πρώτη συγκέντρωση στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και ο νέος προπονητής του Άρη έχει αρχίσει να ετοιμάζει τις βαλίτσες του. Λίγα εικοσιτετράωρα πριν από τον ερχομό του στη Θεσσαλονίκη, ο Ολίβα άνοιξε τα χαρτιά του στο Sportime. Ο πρώην τεχνικός της Οσπιταλέτ μίλησε για τις πρώτες εντυπώσεις που έχει σχηματίσει για τους «κίτρινους», για τους παίκτες που ήρθαν στην ομάδα, για τους στόχους του Αρη τη νέα χρονιά, αλλά και για το ελληνικό πρωτάθλημα.

-Από τις πληροφορίες που πήρατε και από τις κασέτες που έχετε δει, τι άποψη σχηματίσατε για την ομάδα;
«Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι στον Άρη υπάρχουν σημαντικά ονόματα, παίκτες με πολύ καλό επίπεδο, που υπόσχονται αρκετά. Έχουν επιθετικό χαρακτήρα και προέρχονται από σημαντικές ομάδες. Ξέρω πως έχουν μεγάλη όρεξη για να πετύχουν».

-Ποια είναι η γνώμη σας για τους τέσσερις Βραζιλιάνους που αποκτήθηκαν; Τους έχετε δει;
«Ναι, έχω παρακολουθήσει την εξέλιξη τους μέσω DVD. Στην ομάδα θα δώσουν ακόμη περισσότερη ταχύτητα και καλύτερη ανάπτυξη του παιχνιδιού από τα πλάγια. Είναι εξαιρετικοί στις στημένες φάσεις, ενώ το επίπεδο της τεχνικής τους θα το χαρακτήριζα πολύ υψηλό. Δεν είναι εύκολο να βρεις τέτοιους παίκτες που να παίζουν στα άκρα και παράλληλα να μπορούν να τελειώνουν τις φάσεις».

-Ανάμεσα στους παίχτες που ήρθαν τώρα στην ομάδα είναι ο Τόνι Κάλβο και ο Φελίπε Σανσόν, Μάλιστα, τον τελευταίο τον είχατε παίχτη στην Οσπιταλέτ και σίγουρα τον γνωρίζετε καλύτερα απ' όλους.
«Οι παίκτες αυτοί θα δώσουν πολλά. Έμαθαν το ποδόσφαιρο στις ακαδημίες της Μπαρτσελόνα. Κάτι που είναι πολύ σημαντικό για την εξέλιξη τους. Είναι γρήγοροι και μπορούν να μπουν στην περιοχή από τα πλάγια. Όσον αφορά τον Φελίπε, το γκολ το έχει Πρέπει να στοιχηματίσουμε σε αυτούς τους ποδοσφαιριστές, καθώς έχουν μεγάλο μέλλον».

-Τι σημαίνει για εσάς ότι από μα ομάδα της Σεκούντα βρεθήκατε στον Άρη που παίζει στο Κύπελλο UEFA;
«Έχω μεγάλη εμπειρία στο ισπανικό ποδόσφαιρο, μιας και έχω προπονήσει αρκετές ομάδες σε όλες τις κατηγορίες. Όταν έφυγα από την Αλαβές, στόχος μου ήταν να επιστρέψω στην Πριμέρα Ντιβισιόν. Σίγουρα η ευκαιρία που μου δίνει ο Άρης είναι για μένα ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου».

-Ποιοι είναι οι στόχοι του Άρη για τη νέα σεζόν;
«Είναι αδύνατο να πω κάτι τώρα Πρέπει πρώτα να ξεκινήσουμε τη δουλειά. Ο μοναδικός στόχος για την ώρα που μπορώ να πω είναι να νικήσουμε το πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος».

-Τι ξέρετε για το ελληνικό ποδόσφαιρο; Έχετε μιλήσει με τον Ερναντεθ, τον Φερέρ ή τον Μουνιόθ;
«Δεν έχω παρακολουθήσει από κοντά αρκετά παιχνίδια ελληνικών ομάδων. Στην Ισπανία δεν έχουμε αυτήν την ευκαιρία. Ωστόσο από κασέτες έχω δει αρκετά παιχνίδια του Άρη από την προηγούμενη σεζόν, προκειμένου να βγάλω τα συμπεράσματα μου για τους παίκτες. Κατάλαβα πως είναι ένα δυνατό πρωτάθλημα με αυξημένο επίπεδο. Από τους τρεις που αναφέρατε, δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Θέλω να είμαι εγώ αυτός που θα έχει την πρώτη εντύπωση από ένα πράγμα. Αλλιώς θα είναι σαν μια ταινία που σου λένε το τέλος της».

-Πότε θα έρθετε στην Ελλάδα;
«Αν όλα πάνε καλά, την Κυριακή θα βρίσκομαι στη χώρα σας».

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤