Σάββατο 23 Ιουνίου 2007,3:30 μ.μ.
O Tόνι Κάλβο στον Αρη
H ΠΑΕ Αρης ανακοινώνει την απόκτηση του Τόνι Κάλβο από τη Μπαρτσελόνα. Ο Αντόνιο Κάλβο Αράντες, όπως είναι το πλήρες όνομά του, υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τριών χρόνων. Γεννήθηκε στην Βαρκελώνη στις 28/03/1987, έχει ύψος 1,70μ. και ζυγίζει 65 κιλά. Συνήθως αγωνίζεται στη δεξιά πλευρά της μεσαίας γραμμής, αλλά έχει τη δυνατότητα να παίξει και σαν κεντρικός χαφ αλλά και στην αριστερή πτέρυγα.

Από τη Μαδρίτη όπου βρίσκεται, καθώς συμμετέχει στην Εθνική Ελπίδων της Ισπανίας (U20) που θα αγωνιστεί στην τελική φάση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του Καναδά, δήλωσε μετά τη σύναψη της συμφωνίας: «Είμαι ευτυχισμένος που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή. Περίμενα καιρό μέχρι να πέσουν οι υπογραφές και ανυπομονώ να βρεθώ κοντά στη νέα μου ομάδα. Είμαι διψασμένος για καλό ποδόσφαιρο και υπόσχομαι να δικαιώσω τους ανθρώπους του Αρη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. Θέλω να βρεθώ το συντομότερο δυνατό στη Θεσσαλονίκη για να δω από κοντά τον κόσμο του Αρη, για τον οποίο έχω μάθει τόσα πολλά με τη βοήθεια του διαδικτύου».

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤