Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2007,10:27 μ.μ.
O Aρης παρουσίασε τον Βλάνταν Ιβιτς
Το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της καλοκαιρινής περιόδου παρουσίασε σήμερα το μεσημέρι ο πρόεδρος της ΠΑΕ Λάμπρος Σκόρδας στην αίθουσα Τύπου του «Κλεάνθης Βικελίδης».

«Την τελευταία μέρα της μεταγραφικής περιόδου αποκτήσαμε έναν ποδοσφαιριστή που θα μας βοηθήσει πολύ με την ποιότητα και την εμπειρία του. Είναι διεθνής με την εθνική ομάδα της Γιουγκοσλαβίας κι έχει κάνει σπουδαία καριέρα στην Παρτιζάν και την ΑΕΚ. Δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση ή τύχη, το ευχάριστο όμως είναι ότι ακολουθεί την πορεία του αδερφού του Ιλια, που παρά το γεγονός ότι δεν έπαιξε για μεγάλο χρονικό διάστημα στον Αρη, έγινε πολύ αγαπητός στην κερκίδα. Εύχομαι και στον Βλάνταν όταν θα τελειώσει την καριέρα του στον Αρη, να είναι εξίσου αγαπητός στους φιλάθλους», είπε ο κ. Σκόρδας, πριν παραδώσει στον Ιβιτς την κιτρινόμαυρη φανέλα με τον αγαπημένο του αριθμό, το 18.


«Είναι αλήθεια ότι ήρθα την τελευταία μέρα στον Αρη, αλλά έχω καταλάβει ότι ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα με υψηλούς στόχους. Ο Ιλια μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τον Αρη, όπως και ο πρώην συμπαίκτης μου στην ΑΕΚ Λεωνίδας Καμπάνταης, ο οποίος μου είπε να επιλέξω τον Αρη χωρίς να το σκεφτώ», τόνισε ο Βλάνταν Ιβιτς και πρόσθεσε: «Θα χρειαστώ λίγο χρόνο μέχρι να βρω τον ρυθμό μου. Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Αρη και ακόμα πιο χαρούμενος που θα έχω προπονητή τον Ντούσαν Μπάγεβιτς. Ολοι ξέρουμε πως στην Ελλάδα έχει κάνει πολλά πράγματα.Ολοι μαζί θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω, ό,τι καλύτερο μπορούμε για τον Αρη».


Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤