Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007,1:34 μ.μ.
Bracey Wright: «Θέλω να δείξω σε όλους για ποιον λόγο ήρθα»

Την τέταρτη μέρα στο προπονητικό κέντρο του Αγίου Νικολάου διανύουν σήμερα οι «κίτρινοι». Το σημερινό πρόγραμμα για τους παίκτες του Gordon Herbert περιλαμβάνει ασκήσεις φυσικής κατάστασης το πρωί και προπόνηση στο γήπεδο το απόγευμα. Καθημερινά οι ρυθμοί της δουλειάς ανεβαίνουν ολοένα και περισσότερο, με τον Καναδό κόουτς να είναι απόλυτα ευχαριστημένος από την προσπάθεια που καταβάλλουν οι παίκτες της ομάδας.

Τις εντυπώσεις του από την προετοιμασία, αλλά και για το κλίμα που επικρατεί γενικότερα στην ομάδα κατέθεσε στο ARISBC.GR ο Bracey Wright που τόνισε: «Απολαμβάνω ιδιαίτερα το χρονικό διάστημα που βρίσκομαι μαζί με την υπόλοιπη ομάδα. Όλοι οι συμπαίκτες μου με έχουν «αγκαλιάσει» και κάνουμε πολύ καλή παρέα όταν βρισκόμαστε εκτός γηπέδου. Όσο ήμασταν στην Θεσσαλονίκη μου δείξανε ορισμένα μέρη για να μάθω σιγά, σιγά την πόλη και είχα την ευκαιρία να «δεθώ» με μερικά από τα παιδιά. Το θετικό είναι ότι έχω αρχίσει να συνηθίζω την παραμονή μου σε μια άλλη χώρα μακριά από τις Η.Π.Α. Κάνουμε πολύ καλή δουλειά στην προετοιμασία, αλλά σίγουρα θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για όλους μας ώστε να φτάσουμε εκεί που θέλουμε, αφού στην ομάδα υπάρχει φέτος ένας καινούργιος προπονητής, αλλά και μερικοί νεοφερμένοι παίκτες. Γι’ αυτόν τον λόγο εξάλλου βρισκόμαστε στο βουνό για προετοιμασία, προκειμένου να βάλουμε κάποια πράγματα στο παιχνίδι μας και ελπίζω ότι όταν φτάσει η ώρα να πάμε στην Ιταλία για φιλικά να βρισκόμαστε πλέον στην σωστή κατεύθυνση».


-Θεωρείς ότι το διάστημα των εννιά ημερών που θα παραμείνει η ομάδα στον Άγιο Νικόλαο, θα σας βοηθήσει να πετύχετε τον βασικό σας στόχο που είναι να «δεθείτε» μεταξύ σας εντός και εκτός παρκέ;

«Έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα. Όσο περισσότερη ώρα περνάμε στο παρκέ, τόσο καλύτεροι θα γίνουμε. Πιστεύω ότι όσο περισσότερες ευκαιρίες έχουμε να παίζουμε όλοι μαζί στο προπονητικό κέντρο και στους φιλικούς αγώνες, τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχουμε να βαδίζουμε στον σωστό δρόμο με την έναρξη της αγωνιστικής σαιζόν».


-Και μόνο το γεγονός ότι αγωνίστηκες για δύο χρόνια στο ΝΒΑ με τους Minnesota Timberwolves δίπλα στους κορυφαίους παίκτες του κόσμου είναι αρκετό για να δημιουργήσει πολλές προσδοκίες στον κόσμο του ΑΡΗ που περιμένει πολλά από εσένα μέσα στο γήπεδο. Νιώθεις έτοιμος να ανταποκριθείς στην πρόκληση;

«Πραγματικά ανυπομονώ να μπω μέσα στο γήπεδο και να δείξω στους φιλάθλους, αλλά και σε όλο τον κόσμο τι μπορώ να κάνω και για ποιον λόγο ήρθα. Είμαι πολύ χαρούμενος για την υποστήριξη που μου παρέχει ο κόσμος του ΑΡΗ, όπως επίσης είμαι πολύ χαρούμενος για το γεγονός ότι είναι ενθουσιασμένοι μαζί μου. Να ξέρουν ότι και εγώ αισθάνομαι το ίδιο γι’ αυτούς».

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤