Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007,2:03 π.μ.
Reyshawn Terry: «Ο ΑΡΗΣ είναι η ομάδα που μου ταιριάζει»
Είναι ανυπόμονος να ντυθεί στα «κιτρινόμαυρα» και το δείχνει. Ο Reyshawn Terry έφτασε σήμερα στις 13:35 στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» και παρά το πολύωρο ταξίδι από το Charlotte για το Μόναχο και από εκεί για την Θεσσαλονίκη ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος με τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. και έδειχνε να απολαμβάνει τις εκδηλώσεις λατρείας από τους φιλάθλους του ΑΡΗ που έσπευσαν για να τον υποδεχτούν και να τον προμηθεύσουν με τα απαραίτητα αξεσουάρ της αγαπημένης του ομάδας.


Χωρίς να το πάρει χαμπάρι το άλλοτε αστέρι του «θρυλικού» North Carolina (φορούσε μάλιστα μπλουζάκι και σορτς των Tar Heels) βρέθηκε να φοράει στο κεφάλι ένα καπέλο του ΑΡΗ που το έκανε δώρο ένας φίλαθλος της ομάδας και από εκείνη την στιγμή δεν το έβγαλε από το κεφάλι: «Ο ΑΡΗΣ είναι η ομάδα που μου ταιριάζει και ανυπομονώ να αγωνιστώ γι’ αυτήν», είπε χωρίς κανέναν δισταγμό ο 23χρονος φόργουορντ και συνέχισε: «Μπροστά μου παρουσιάζεται μια μεγάλη ευκαιρία και θέλω να ανταποκριθώ πλήρως σε αυτήν πρόκληση της καριέρας μου».


Παρά το γεγονός ότι ο Terry –όπως παραδέχθηκε- έγινε αποδέκτης αρκετών προτάσεων από ευρωπαϊκούς συλλόγους, εντούτοις ο ΑΡΗΣ έμελλε να αποτελέσει το πεπρωμένο του. Ο λόγος; «Αν και υπήρχαν ορισμένες ομάδες που έδειξαν ενδιαφέρον για μένα, εγώ ένιωθα ότι ο ΑΡΗΣ ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα. Επίσης οι άνθρωποι της ομάδας έχουν εξαιρετικές σχέσεις με τους αντίστοιχους των Dallas Mavericks οι οποίοι είχαν τα δικαιώματα μου και μου είπαν μάλιστα και αυτοί ότι ο ΑΡΗΣ είναι η ομάδα που μου ταιριάζει. Ξέρω ότι ο ΑΡΗΣ είναι μια ιστορική ομάδα με μεγάλη παράδοση και πραγματικά μου άρεσε πολύ η ιδέα να έρθω εδώ πέρα. Είδα μάλιστα μερικά κλίπς αλλά και διάφορα κείμενα σχετικά με την ομάδα που με έκαναν να διαπιστώσω ότι σε αυτήν υπάρχει μια εκπληκτική μπασκετική ατμόσφαιρα και ήθελα πολύ να αποτελέσω μέλος της. Ανυπομονώ να συναντήσω τους ανθρώπους που την περιβάλλουν και να δημιουργήσω φιλίες με αρκετό κόσμο που ζει εδώ πέρα Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που αυτό συνέβη τελικά και είμαι έτοιμος για να ξεκινήσω».


Πριν έρθει πάντως ο πρωταθλητής του NCAA το 2005 στην Θεσσαλονίκη, είχε φροντίσει να συλλέξει ακόμη περισσότερες πληροφορίες μιλώντας: «Με τον Shamond Williams ο οποίος φοίτησε στο ίδιο πανεπιστήμιο με εμένα και ήταν πολύ καλός παίκτης. Μίλησα επίσης με τον Ed Cota, αλλά και τον Dante Calambria μερικές φορές και μου είπαν ότι είναι μια πολύ καλή διοργάνωση και αν παίξω σε αυτήν δεν θα την αλλάζω με καμία άλλην στον κόσμο. Εγώ όμως θέλω να το ζήσω και από την δική μου πλευρά και δεν βλέπω την ώρα να αρχίσει αυτή η πρόκληση που παρουσιάζεται στην καριέρα μου».


Αν και βρέθηκε μια… ανάσα από το να κάνει πράξη το μεγάλο του όνειρο και να αγωνιστεί στο ΝΒΑ και συγκεκριμένα στους Dallas Mavericks παρέα με τον Dirk Nowitzki, τελικά το γεγονός ότι οι «καουμπόϊδες» δεν είχαν χώρο στο ρόστερ τους, τον ανάγκασε να κάνει πρώτα μια στάση στην Ευρώπη για χάρη του ΑΡΗ. Η απόφαση του όμως μόνο δύσκολη δεν ήταν, αφού όπως τόνισε: «Ήταν πολύ εύκολο η απόφαση μου να έρθω στον ΑΡΗ. Από την στιγμή που έμαθα ότι η ομάδα ενδιαφερόταν για μένα και με ήθελε στο δυναμικό της, αυτομάτως ήθελα και εγώ το ίδιο να έρθω. Όπως είπα και πριν είμαι έτοιμος και αρκετά χαρούμενος που έρχομαι στον ΑΡΗ».


Τι μπορεί όμως να κάνει ο Reyshawn Terry μέσα στο παρκέ; «Το μόνο όριο σε αυτά που μπορώ να κάνω στο παρκέ είναι ο… ουρανός», υποστήριξε και επεσήμανε: «Μπορώ να κάνω τα πάντα. Ήρθα εδώ για να παίξω μπάσκετ και να κάνω οτιδήποτε χρειάζεται για να κερδίζει η ομάδα μου».


Όσο για το ποια είναι η θέση που του αρέσει κυρίως να αγωνίζεται παρατήρησε: «Παίζω περισσότερο μακριά από το καλάθι. Αυτό είναι βασικά το παιχνίδι μου. Μου αρέσει να κάνω… πτήσεις γύρω από το καλάθι και να διασκεδάζουν οι φίλαθλοι βλέποντας με να αγωνίζομαι. Παρόλα αυτά παίζω και στις δύο θέσεις των φόργουορντ, αλλά μου αρέσει να παίζω κυρίως από την περιφέρεια. Αυτή είναι η φυσική μου θέση».


Ο Reyshawn Terry αμέσως μετά το αεροδρόμιο κατευθύνθηκε στη νέα του οικία και στη συνέχεια ακολούθησε μια σειρά ιατρικών εξετάσεων, όπως επίσης και ο Terrell Castle, τις οποίες αναμένεται να ολοκληρώσει αύριο και αμέσως μετά θα μεταβούν αμφότεροι στον Άγιο Νικόλαο Νάουσας.

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤