Δευτέρα 18 Ιουνίου 2007,2:30 μ.μ.
O Αρης απέκτησε τον Μάρκο Αουρέλιο
Η ΠΑΕ Αρης ανακοινώνει την απόκτηση του Βραζιλιάνου ποδοσφαιριστή Μάρκο Αουρέλιο Μπαρμπιέρι. Ο Μάρκο Αουρέλιο γεννήθηκε στις 27 Μαρτίου 1983, έχει ύψος 1.82 μ. και βάρος 70 κιλά. Αγωνίζεται στη θέση του αριστερού μπακ και υπέγραψε με τον Αρη συμβόλαιο διάρκειας τριών χρόνων. Ξεκίνησε από την Κορίνθιανς και φέτος αγωνιζόταν στην Ουνιάο Σάο Ζοάο.

«Είμαι ικανοποιημένος που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στον Αρη. Ανοίγει μια καινούργια σελίδα στην καριέρα μου με το άλμα στην Ευρώπη και ελπίζω να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα, αλλά παράλληλα να δικαιώσω και τους ανθρώπους του Αρη που με επέλεξαν. Μου αρέσει να αγωνίζομαι μπροστά σε ενθουσιώδες κοινό και είμαι χαρούμενος, που οι πρώτες πληροφορίες μου για τον Αρη λένε ότι έχει πιστούς οπαδούς. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά τους», δήλωσε ο Μάρκο Αουρέλιο στο arisfc.gr.

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤