Πέμπτη 14 Ιουνίου 2007,10:25 μ.μ.
«Δουλειά μου το γκολ»

Eίχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στη ραδοφωνική μας εκπομπή, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του συλλόγου, τον Βραζιλιάνο επιθετικό Anderson Costa. Με την βοήθεια του γεν.αρχηγού της ομάδας, κ.Κόντη τον καλωσορίσαμε στη μεγάλη οικογένεια του ΑΡΗ εκ μέρους του μεγαλύτερου συνδέσμου οπαδών του συλλόγου.
«Ειμαι ευτυχής που έρχομαι στην Ελλάδα και τον ΑΡΗ. Έχω προσδοκίες και από τον εαυτό μου και από την ομάδα, είμαι έτοιμος για πολλά γκόλ».


- Ξέρουμε ότι έχεις αγωνιστεί σε μεγάλα γήπεδα, αλλά αυτό που θα ζήσεις εδώ θα φροντίσουμε να σε κάνει να γουστάρεις ακόμα περισσότερο. Εμείς 90 λεπτά στην κερκίδα χορό και τραγούδι, εσύ την μπάλα στο πλεκτό.
«Γνωρίζω ότι έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα, πιστεύω ότι διάλεξα το καλύτερο για τον εαυτό μου. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα και παράλληλα να βοηθηθώ από αυτήν».


- Μπορείς εν συντομία να μας περιγράψεις τον Anderson Costa, τα θετικά του και ίσως τα αρνητικά του;
«Μετά από μερικά χρόνια στην Βραζιλία, σαν παίκτης της Βάσκο , πήρα την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα στην Κροατία. Δυστυχώς δεν κατάφερα να προσαρμοστώ, αλλά οι λόγοι δεν ήταν καθαρά αγωνιστικοί. Βασική μου δουλειά είναι το γκόλ. Πιστεύω οτι θα βάλω αρκετά. Όλα τα υπόλοιπα θα μου επιτέψετε να τα δείξω εντός του αγωνιστικού χώρου».


- Τι γνωρίζεις για τη νέα σου ομάδα; Πως βλέπεις την πορεία της ομάδας για τη νέα χρονιά, αλλά και την καριέρα σου από δω και πέρα;
«Έχω πληροφορηθεί αρκετά πράγματα για τον ΑΡΗ, από φωτογραφίες, βίντεο, internet. Είναι πλεονέκτημα για την ομάδα που έχει πιστό και φανατικό κοινό, γνωρίζω ότι υπάρχουν απαιτήσεις, ελπίζω να δώσουμε το έναυσμα για μεγαλύτερες επιτυχίες».


- Έχεις αγωνιστεί σε όλες τις εθνικές ομάδες της Βραζιλίας (U-17, U -21). Βλέπεις τον ΑΡΗ σαν ένα σκαλοπάτι για να μπορέσεις να πραγματοποιήσεις το μεγάλο άλμα στην Σελασάο;
«Σίγουρα στόχος κάθε ποδοσφαιριστή είναι να αγωνίζεται στην εθνική ομάδα της χώρας του. Για την Βραζιλία όμως τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα, αφού η επιλοή των παικτών γίνεται συνήθως από παίκτες που αγωνίζονται σε συλλόγους όπως η Ρεάλ, η Μπαρτσελόνα κλπ. Τίποτα όμως δεν είναι αδύνατο να γίνει, οπότε η προσπάθεια θα υπάρχει σίγουρα».


Ραντεβού στο αεροδρόμιο λοιπόν και αργότερα στα γήπεδα που θα παίζει ο ΑΡΗΣ για να γουστάρουμε επιτυχίες την επόμενη αγωνιστική χρονιά.

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤