Τρίτη 19 Ιουνίου 2007,10:20 μ.μ.
Κάλβο: «Περιμένω να παίξω στον Αρη»

O Τόνι Κάλβο θεωρείται παίκτης του Αρη, με τον Ισπανό να μιλά στο «Αθλητικό Metropolis» από τη Μαδρίτη για την νέα σελίδα στην καριέρα του. Πιο συγκεκριμένα τόνισε: «Όλα δείχνουν ότι θα είμαι παίκτης του Αρη. Συναντήθηκα χθες με τον κύριο Φερέρ και τους ανθρώπους της Μπαρτσελόνα και συμφωνήσαμε προφορικά. Το μόνο που απομένει πλέον είναι να υπογράψω το συμβόλαιο μου», για να συνεχίσει: « Ήταν απίστευτη χαρά για μένα. Θέλω να παίξω στην ομάδα του Αρη. Περιμένω πως και πως να έρθω στην Θεσσαλονίκη και να παίξω. Ξέρω ότι ο Αρης είναι μία πολύ καλή ομάδα». Για το ενδιαφέρον των «κίτρινων» δήλωσε: «Μίλησα με τον κύριο Φερέρ πριν δύο μήνες. Μου έκανε μία πάρα πολύ καλή πρόταση. Μου είπε ότι θα παίζω στην πρώτη ομάδα και στην Α΄ Εθνική. Ένιωσα ιδιαίτερα χαρούμενος όταν άκουσα για την πρόταση». Στην συνέχεια για ανέφερε τι γνωρίζει για την νέα του ομάδα: «Έχω δει αρκετά βίντεο με τους Ισπανούς παίκτες του Αρη. Γνωρίζω τον Χαβίτο από την Μπάρτσα. Θα με βοηθήσει ο Ισπανός τεχνικός (ο κ. Ολίβα) να προσαρμοστώ στην ομάδα. Έμαθα ότι είναι φοβερός ο κόσμος του Αρη. Αν μπορώ να βοηθήσω θα βρίσκομαι και εγώ στους αγώνες μπάσκετ της ομάδας». Για το τι έπαιξε ρόλο στην τελική του απόφαση τόνισε: «Η έξοδος στο Κύπελλο UEFA είναι ένας παράγοντας αλλά δεν είναι ο μόνος. Η παρουσία μου στον Αρη θα είναι μία καλή εμπειρία για μένα και την καριέρα μου. Εμπιστεύομαι τον κύριο Φερέρ και εκτίμησα την πολύ καλή πρόταση που μου έκανε». Για το αν γνωρίζει κάτι που έχει σχέση με τον Τζιοβάνι Ντος Σάντος, ο Τόνι Κάλβο τόνισε ότι ο Μεξικάνος εκτός απρόοπτου θα προωθηθεί στην πρώτη ομάδα της Μπαρτσελόνα. Όσο για το πότε θα έρθει στη Θεσσαλονίκη τόνισε:

«Βρίσκομαι στην Μαδρίτη για το τουρνουά με την Εθνική Ισπανίας, που λήγει στις 18 Ιουλίου. Μετά από μία εβδομάδα αναμένεται να έρθω στην Θεσσαλονίκη».

«Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο του Αρη. Έχω δει μηνύματα στο site της ομάδας και ελπίζω ότι ο κόσμος θα μας βοηθήσει να πετύχουμε πολλά πράγματα», είπε κλείνοντας ο Τόνι Κάλβο.

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤