Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007,12:41 π.μ.
Λάζαρος Αγαδάκος: «Είμαι ευτυχισμένος που έρχομαι στον ΑΡΗ»

Ούτε ένα 24ωρο δεν κράτησαν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ του ΑΡΗ Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο με τον Λάζαρο Αγαδάκο. Μόλις ο 27χρονος σέντερ πληροφορήθηκε χθες το μεσημέρι για το ενδιαφέρον των «κίτρινων» να τον εντάξουν στο δυναμικό τους, δεν χρειάστηκε να σκεφτεί καθόλου το ποιος θα ήταν ο επόμενος σταθμός στην καριέρα του. Η επιθυμία του να φορέσει την φανέλα του ΑΡΗ ήταν τόσο έντονη που σήμερα το απόγευμα είπε το «ναι» και από τη νέα χρονιά θα προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του για λογαριασμό του «Αυτοκράτορα». Λίγη ώρα μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας μεταξύ των δύο πλευρών, ο Λάζαρος Αγαδάκος έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο ARISBC.GR ως παίκτης της ομάδας μας.

-Λάζαρε, φαίνεται ότι το πλήρωμα του χρόνου έφτασε για σένα, αφού και στο παρελθόν είχες αποτελέσει μεταγραφικό στόχο του ΑΡΗ, αλλά φέτος έμελλε τελικά το «φλερτ» να μετουσιωθεί σε «γάμο».
«Ακριβώς έτσι είναι και αισθάνομαι πολύ όμορφα που έρχομαι τελικά στον ΑΡΗ. Εδώ και τέσσερα χρόνια υπήρχε ενδιαφέρον μεταξύ μας, αλλά πάντα κάτι άσχετο στο τέλος χαλούσε την συμφωνία. Ευτυχώς τούτη την φορά όλα πήγαν κατ’ ευχήν και είμαι πολύ ευτυχισμένος που ολοκληρώθηκε η μεταγραφή μου στον ΑΡΗ. Έρχομαι σε μια ομάδα με τεράστια ιστορία, στην οποία έχουν αγωνιστεί παίκτες πολύ μεγάλης αξίας και με έναν κόσμο για τον οποίο όλοι μιλάνε με τα καλύτερα λόγια».

-Αυτοί ήταν ουσιαστικά οι λόγοι που σε έκαναν να επιλέξεις να συνεχίσεις την καριέρα σου στον ΑΡΗ;
«Είναι πολλοί οι λόγοι για τους οποίους προτίμησα τον ΑΡΗ, πέρα από αυτούς που ανέφερα πριν λίγο. Πρόκειται για μια ομάδα με υψηλούς στόχους και συνεπώς κατάλληλη για οποιοδήποτε αθλητή που έχει απαιτήσεις από τον εαυτό του. Έπειτα, πολύ σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε το γεγονός ότι αγωνίζεται στην Ευρωλίγκα. Αυτοί οι λόγοι που ανέφερα αποτελούν το αγωνιστικό σκέλος. Σημαντικότατο ρόλο όμως στην επιλογή μου έπαιξε ο κόουτς της ομάδας, καθώς και οι κ.κ. Τζεβελέκης και Δαμιανίδης που αποτελούν την Διοίκηση του συλλόγου. Όταν χθες το μεσημέρι με καλέσανε στο τηλέφωνο για να μου εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους ένιωσα μια «ζεστασιά» μέσα από τις συνομιλίες μας. Δεν χρειαζόμουν κάτι άλλο για να απαντήσω θετικά. Όπως καταλαβαίνετε, δεν περάσανε ούτε 24 ώρες για να έχει αίσιο τέλος η υπόθεση. Θα ήθελα όμως να δηλώσω ότι προσμέτρησε θετικά και το γεγονός ότι στο προπονητικό τιμ του ΑΡΗ εργάζεται ο Θανάσης Παπαχατζής με τον οποίο είχαμε δουλέψει μαζί στον Πανιώνιο και τον εκτιμώ πολύ. Όπως επίσης εκτιμώ πολύ και τον Δημήτρη Νικολαϊδη για τον οποίο με όσους μίλησα όπως για παράδειγμα με τον Λάζαρο Παπαδόπουλο είχαν να πούνε μόνο τα καλύτερα λόγια για την προπονητική του αξία».

-Με τον ερχομό σου στον ΑΡΗ, δεν θα χρειαστεί και να αλλάξεις πόλη. Θα παραμείνεις κάτοικος Θεσσαλονίκης για δεύτερη συνεχή χρονιά…

«Ναι και αυτό είναι πολύ θετικό για μένα, αφού έχω ήδη εγκλιματιστεί και δεν θα χρειαστώ καθόλου χρόνο προσαρμογής. Γνωρίζω καλά την πόλη, έχω κάνει αρκετούς φίλους και χαίρομαι που θα παραμείνω στην Θεσσαλονίκη και τη νέα χρονιά. Μου αρέσει τόσο πολύ αυτή πόλη, σε σημείο που αυτό το καλοκαίρι έμεινα για ενάμιση μήνα μετά το τέλος του Πρωταθλήματος, ενώ επέλεξα να επισκεφτώ και την Χαλκιδική για λίγες μέρες».

-Με τον ΑΡΗ θα έχεις την δυνατότητα να ξανά αγωνιστείς στο υψηλότερο μπασκετικό επίπεδο που παρέχει η Ευρωλίγκα. Πως νιώθεις για την συγκεκριμένη πρόκληση που σου παρουσιάζεται;
«Θέλω να έχω συνέχεια τέτοιες προκλήσεις στην ζωή μου. Η Ευρωλίγκα είναι η απόλυτη διοργάνωση και θέλω με τον ΑΡΗ να κάνουμε κάτι παραπάνω από πέρσι. Η ομάδα εκπροσώπησε με τον καλύτερο τρόπο την Θεσσαλονίκη και το ελληνικό μπάσκετ γενικότερα πραγματοποιώντας μια θαυμαστή πορεία. Μακάρι τη νέα χρονιά να πάμε ακόμα πιο ψηλά, όχι μόνο στην Ευρωλίγκα, αλλά και στο ελληνικό πρωτάθλημα».

-Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου με τον ΑΡΗ;
«Οι φιλοδοξίες μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με αυτές της ομάδας. Αυτή είναι η φιλοσοφία μου ως παίκτης, διότι θεωρώ ότι η ατομική επιτυχία έρχεται μόνο μέσα από τις επιτυχίες της ομάδας. Όταν πηγαίνει καλά η ομάδα είναι επόμενο να πηγαίνει καλά και ο παίκτης. Όσο για τα υπόλοιπα, καλύτερα να τα πούμε μέσα στο γήπεδο».

-Κλείνοντας θα ήθελες να κάνεις ένα σχόλιο για τον λαό του ΑΡΗ που θα έχεις το προνόμιο να βρίσκεται στο πλευρό σου τη νέα αγωνιστική χρονιά;
«Ότι και να πω για τον κόσμο του ΑΡΗ θα είναι λίγο. Αισθάνομαι τον εαυτό μου τυχερό που θα τους έχω στο πλευρό μου και θέλω να πω ότι τους έζησα από κοντά φέτος και σαν φίλαθλος, αφού παρακολούθησα έναν από τους αγώνες του ΑΡΗ κόντρα στον Πανιώνιο για την σειρά των μικρών τελικών του ελληνικού Πρωταθλήματος. Ξέρω πολύ καλά τι εικόνα θα επικρατεί στην κερκίδα κατά την διάρκεια των αγώνων της ομάδας και είναι ότι καλύτερο για έναν αθλητή να αγωνίζεται κάθε φορά σε γεμάτο γήπεδο. Και αυτό είναι κάτι που συμβαίνει στον ΑΡΗ».

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤