Τρίτη 24 Ιουλίου 2007,3:05 π.μ.
Στο Αλμπερτβιλ Κάλβο, Κέλεμεν, Κόκε και Γκαρσία
Στο Αλμπερτβίλ βρίσκονται από χτες το βράδυ ο Τόνι Κάλβο και Μάριαν Κέλεμεν, ενώ σήμερα το πρωί στη διάρκεια της προπόνησης έφτασαν και ο Σέρχιο Κόκε με τον Νάτσο Γκαρσία. Μάλιστα τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα έκαναν την πρώτη τους προπόνηση και γνωρίστηκαν με τους συμπαίκτες τους.

'Ανυπομονούσα να έρθω στην ομάδα. Εχω όρεξη για να παίξω καλή μπάλα και είμαι έτοιμος να βοηθήσω. Κύριο χαρακτηριστικό μου είναι η ταχύτητα, μ΄αρέσει να παίζω το ένας εναντίόν ενός και έχω καλή σέντρα. Πιστεύω ότι δεν θα χρειαστώ ιδιαίτερο χρόνο για να προσαρμοστώ', σχολίασε ο Τόνι Κάλβο, ενώ ο Μάριαν Κέλεμεν πρόσθεσε: 'Εχω ενημερωθεί για την ομάδα. Ξέρω ότι υπάρχουν δύο καλοί τερματοφύλακες, αλλά θα τα δώσω όλα στις προπονήσεις για να κερδίσω μια θέση στην ενδεκάδα. Αλλωστε όλοι οι ποδοσφαιριστές θέλουν να αγωνίζονται'.

Ο Ρονάλντο και ο Κολτσίδας μετέβησαν σήμερα σε κοντινό νοσοκομείο για να υποβληθούν σε μαγνητική τομογραφία, ώστε να διαπιστωθεί το μέγεθος του τραυματισμού τους. Μία διάταση στον έσω πλάγιο ταλαιπωρεί τον Κώστα Νεμπεγλέρα, που όμως συνεχίζει να προπονείται κανονικά.

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤