Πέμπτη 30 Αυγούστου 2007,6:24 μ.μ.
Συνέντευξη Ολίβα στο Yellow
Κυκλοφορεί το Σάββατο δωρεάν στο Κλεάνθης Βικελίδης το επίσημο πρόγραμμα του αγώνα Αρης-Πανιώνιος, το οποίο φιλοξενεί στις σελίδες του συνέντευξη του προπονητή της ομάδας Χουάν Κάρλος Ολίβα, αλλά και όλες τις πρεμιέρες του Αρη στο πρωτάθλημα.

Ο Χουάν Κάρλος Ολίβα μιλά για την ιδιαίτερη σχέση που έχει με το ποδόσφαιρο, την αγωνιστική του φιλοσοφία, τις σχολές ποδοσφαίρου που τον έχουν επηρεάσει, τους ποδοσφαιριστές που τον συναρπάζουν, τον Αρη και την οικογένειά του. Πάρτε μια γεύση σε ένα μικρό απόσπασμα της συνέντευξης που θα διαβάσετε στο γήπεδο:

-Ποια σχολή ποδοσφαίρου σας έχει επηρεάσει;

«Οι σχολές σου δίνουν τη μεθοδολογία, αλλά κάθε προπονητής έχει δική του προσωπικότητα και επιλέγει τα στοιχεία που θέλει από κάθε προπονητή και κάθε σχολή. Μόνο έτσι διαμορφώνεις το δικό σου στυλ και βγάζεις συμπεράσματα. Για παράδειγμα μου αρέσει η ελευθερία στην επίθεση του Ζέμαν, η τάξη και η οργάνωση του Καπέλο, η μείωση του χώρου του Σάκι, το επιθετικό ποδόσφαιρο που παίζει ο Ράικαρντ στη Μπαρτσελόνα. Εβαλα στο παιχνίδι μου πολλά στοιχεία από τον Μπενίτεθ. Αυτό που πρέπει να κάνει κάποιος είναι να αναλύει καλά μια ομάδα. Πριν από δύο χρόνια είχα αναλύσει εξήντα παιχνίδια της Λίβερπουλ. Εκανα μία επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της και μίλησα σε επαγγελματικό επίπεδο με τον Ράφα Μπενίτεθ».

-Το ποδόσφαιρο είναι τρόπος ζωής;

«Είναι ξεκάθαρο, ακόμη κι όταν τελειώνει η προπόνηση κάνω πάντα κάτι σχετικό με ποδόσφαιρο. Συνεχώς αναλύω αγώνες που έχω γραμμένους σε DVD, είτε βλέπω κάποιον αγώνα που θα παίζει εκείνη την ώρα στην τηλεόραση. Εχω μια ηλεκτρονική βιβλιοθήκη με 500 αγώνες σε πέντε σκληρούς εξωτερικούς δίσκους. Αν δω κάτι ενδιαφέρον σε μία ομάδα, δεν θα διστάσω να το προσαρμόσω στη δική μου ομάδα».

-Μπορείτε να δείτε για παράδειγμα έναν αγώνα Γ΄κατηγορίας;

«Βλέπω οτιδήποτε. Πιστεύω ότι σε όλα τα παιχνίδια ένας προπονητής μπορεί να βρει κάτι ενδιαφέρον. Πήγα για παράδειγμα πρόσφατα στη Βέροια για να δω το φιλικό με τον Πανιώνιο κι αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν το… ζέσταμα που έκανε η Βέροια. Θα πρέπει κάποιος να είναι πολύ δεκτικός και να κρατάει κάθε τι θετικό».

-Προτιμάτε να πηγαίνετε ο ίδιος να κατασκοπεύετε τον αντίπαλο;

«Μου αρέσει να πηγαίνω ο ίδιος να κατασκοπεύω, αλλά προτιμώ το βίντεο, γιατί αναλύω με ηρεμία, σταματώ το βίντεο, βλέπω κινήσεις. Για τα τρία πρώτα ματς με Πανιώνιο, Καλαμαριά και Ολυμπιακό, επειδή δεν έχω πολλά παιχνίδια σε βίντεο στην κατοχή μου, προτίμησα να πάω στο γήπεδο. Πέρυσι για να καταλήξω σε ένα συμπέρασμα δεκαπέντε λεπτών, είδα… εννιά αγώνες. Τα δεκαπέντε λεπτά είναι για να δει ο παίκτης ξεκάθαρα τι ζητάω. Αν τους δείξω περισσότερο χρόνο, χάνουν τη συγκέντρωση τους. Γι΄αυτό πρέπει σε μικρό χρόνο να ετοιμάσεις όλα όσα πρέπει να δουν»...


 
posted by RMNS
Permalink ¤