Τρίτη 31 Ιουλίου 2007,10:22 μ.μ.
Bracey Wright: «Ανυπομονώ να παίξω για τον κόσμο του ΑΡΗ»

Από το περίφημο Πανεπιστήμιο της Ιντιάνα όπου άφησε εποχή, στους Minnesota Timberwolves και από εκεί στον ΑΡΗ Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Ο Bracey Wright από το Woodlands του Texas όπου βρίσκεται έδωσε την πρώτη του συνέντευξη ως παίκτης του ΑΡΗ Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στο ARISBC.GR και μιλάει μεταξύ άλλων για τις εμπειρίες που αποκόμισε μέσα από την παρουσία του στο μαγικό κόσμο του ΝΒΑ, αλλά και για το νέο μεγάλο βήμα στην καριέρα του…

-Bracey, έπειτα από δύο επιτυχημένα χρόνια στους Minnesota Timberwolves πήρες τη μεγάλη απόφαση να κάνεις για πρώτη φορά το υπέρ ατλαντικό ταξίδι, προκειμένου να αγωνιστείς στον ΑΡΗ. Πως αισθάνεσαι για το νέο βήμα στην καριέρα σου;

«Θεωρώ ότι μου παρουσιάζεται μια εκπληκτική ευκαιρία και θέλω να την εκμεταλλευθώ στο έπακρο. Ο ερχομός μου στον ΑΡΗ αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα μου και θεωρώ ότι βρίσκομαι στην σωστή κατεύθυνση. Άκουσα πολλά θετικά σχόλια για τον ΑΡΗ, όπως ότι πρόκειται για μια πολύ σοβαρή ομάδα, ενώ επιχείρησα να κάνω και μια προσωπική έρευνα στο διαδύκτιο, προκειμένου να συλλέξω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες. Αυτό που διαπίστωσα με χαρά είναι ότι πρόκειται για μια ομάδα με μεγάλη ιστορία που κυριαρχούσε επί σειρά ετών στο παρελθόν, ενώ διακρίνεται για την οργάνωση της σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά και παρατήρησα ότι έχει κατακτήσει αρκετούς τίτλους και πραγματικά ανυπομονώ να γίνω μέλος της».

-Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου με τον ΑΡΗ;

«Ανέκαθεν έχω υψηλές προσδοκίες, σε όποια ομάδα και αν αγωνίζομαι. Έτσι λοιπόν και με τον ΑΡΗ θέλω να κερδίσω τα πάντα. Ένας αθλητής εξάλλου που έχει απαιτήσεις από τον εαυτό του πρέπει να στοχεύει μόνο την κορυφή. Αυτό που θέλω είναι προσπαθήσουμε σκληρά για να πάμε ψηλά και να έχουμε γενικότερα μια πετυχημένη χρονιά».

-Είναι μέσα στα πλάνα σου να επιστρέψεις κάποια στιγμή στο ΝΒΑ;

«Θέλω να προχωράω ένα βήμα κάθε φορά. Δεν μπορώ να ξέρω από τώρα τι θα συμβεί στο τέλος της χρονιάς και τώρα συγκεντρώνομαι απόλυτα στο πως θα παίζω καλά στον ΑΡΗ βοηθώντας τον να κερδίζει. Δεν θέλω να σκέφτομαι το πότε θα γυρίσω στο ΝΒΑ γιατί αν μπω σε μια τέτοια διαδικασία θα αποσυντονιστώ και αυτό θα επηρεάσει την απόδοση μου. Αυτό που με ενδιαφέρει λοιπόν είναι ο ΑΡΗΣ και να απολαύσω την χρονιά που μας έρχεται».

-Ποιοι ήταν οι λόγοι που σε οδήγησαν στην απόφαση να υπογράψεις στον ΑΡΗ;

«Ουσιαστικά δεν ήταν μόνο ένας, αλλά πολλοί λόγοι. Πρόκειται για ένα συνδυασμό λόγων που με έκαναν να νιώσω ότι η καλύτερη επιλογή θα ήταν να έρθω στον ΑΡΗ. Σημαντικό ρόλο διαδραμάτισε η παρουσία του κόουτς Χέρμπερτ για τον οποίο έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια. Στην απόφαση μου μέτρησα και το γεγονός ότι ο ΑΡΗΣ είναι μια μεγάλη ομάδα, στην οποία αξίζει να αγωνίζεται κάθε αθλητής».


-Ήρθες καθόλου σε επικοινωνία με τον Gordon Herbert;

«Όχι δεν έτυχε να μιλήσουμε ακόμα, αλλά ανυπομονώ να συμβεί αυτό σύντομα για να έχω μια πρώτη γνωριμία μαζί του και να μάθω ορισμένα πράγματα γι’ αυτόν, αλλά και αυτός για εμένα».

-Πως εισπράττεις τον ενθουσιασμό που υπάρχει στις τάξεις των φιλάθλων του ΑΡΗ στο άκουσμα της μεταγραφής σου στην ομάδα;

«Είναι κάτι που μου αρέσει και το εκτιμώ. Θέλω να έρθω και να δείξω σε όλους τι μπορώ να κάνω στο παρκέ. Όλα αυτά με γεμίζουν με το αίσθημα της ευθύνης και θέλω το καλύτερο τόσο για μένα, όσο και για την ομάδα. Εξάλλου οπουδήποτε και αν παίζω αυτό που θέλω είναι να κερδίζω».

-Τι θα συμβούλευες στους εχθρούς και τους φίλους σου για αυτά που πρόκειται να κάνεις στο παρκέ;

«Καλύτερα να μην πούμε κάτι σχετικά με το τι μπορώ να κάνω. Προτιμότερο είναι να με μάθουν όλοι αγωνιζόμενο, παρά να αναλωθούμε σε λόγια. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι ανυπομονώ να παίξω για τον ΑΡΗ».

-Πως θα χαρακτήριζες τα δύο χρόνια παρουσίας σου στο ΝΒΑ και τους Minnesota Timberwolves, όντας μάλιστα συμπαίκτης με τον Kevin Garnet που είναι ένας από τους κορυφαίους καλαθοσφαιριστές στον κόσμο;

«Το περιβάλλον στο ΝΒΑ και τους Timberwolves ήταν πολύ καλό και είναι υπέροχο να είσαι συμπαίκτης με τον Kevin Garnet. Του αρέσει να μαθαίνει πολλά πράγματα στους νέους καλαθοσφαιριστές γύρω από το μπάσκετ και εγώ προσωπικά αποκόμισα αρκετές εμπειρίες αγωνιζόμενος δίπλα σε μεγάλους παίκτες για δύο σαιζόν. Τώρα αυτό που θέλω είναι να μεταφέρω τις γνώσεις μου στον ΑΡΗ και να βοηθήσω με αυτόν τον τρόπο την ομάδα μου».

-Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή της καριέρας σου;

«Αυτή που μου μένει στο μυαλό ήταν η πρώτη φορά που έπαιξα στο ΝΒΑ μετά την αποφοίτηση μου από το κολέγιο. Ήταν ένα όνειρο το οποίο περίμενα καιρό για να συμβεί και τελικά το πέτυχα. Αυτή ήταν η καλύτερη στιγμή μέχρι τώρα στην καριέρα μου».

-Δεν ήταν δηλαδή ο εκτός έδρας αγώνας κόντρα στους Denver Nuggets όπου πέτυχες ατομικό ρεκόρ πόντων; (είχε σημειώσει σε 26’ συμμετοχής 13 πόντους, 5 ριμπάουντ, 2 ασίστ και 2 κλεψίματα).

«Ναι, τώρα που το σκέφτομαι και εκείνη ήταν μια ξεχωριστή στιγμή. Έπαιξα πολύ σε εκείνη την αναμέτρηση, αισθανόμουν καλά και γι’ αυτό έπιασα καλή απόδοση».

-Κλείνοντας, θα ήθελες να στείλεις ένα μήνυμα στους φιλάθλους του ΑΡΗ;

«Έχω ακούσει αρκετά για τον τρόπο που υποστηρίζουν την ομάδα και θέλω να το ζήσω από κοντά. Ανυπομονώ να παίξω για τον κόσμο του ΑΡΗ και ελπίζω και εκείνοι να είναι ευχαριστημένοι μαζί μου. Πιστεύω ότι μας περιμένει μια καλή χρονιά…».

Ο Bracey Wright στο διαδύκτιο

Οι φίλοι του ΑΡΗ μπορούν να συλλέξουν περισσότερα στοιχεία αναφορικά με την καριέρα και την ζωή του Bracey Wright πληκτρολογώντας το
www.braceywright.net που αποτελεί την προσωπική ιστοσελίδα του νέου μεγάλου μεταγραφικού αποκτήματος της ομάδας μας. «Ελπίζω ότι θα τους αρέσει. Πιστεύω βέβαια ότι χρειάζεται να το ανανεώσω λίγο, αλλά ήμουν αρκετά απασχολημένος τη φετινή χρονιά και δεν προλάβαινα να ασχοληθώ εκτενώς», τονίζει ο 23χρονος γκαρντ.

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤