Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007,3:14 π.μ.
Mottola: «Ανυπομονώ να βοηθήσω τον ΑΡΗ»
Στην Θεσσαλονίκη βρίσκεται από σήμερα ο Hanno Mottola ολοκληρώνοντας τον κύκλο των αφίξεων για τον ΑΡΗ Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Ο Φιλανδός «γίγαντας» έφτασε στις 15:30 στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» παρέα με την σύζυγο του Ulla και τα δύο μικρά παιδιά τους (την Ennie και τον Onnie) και παρά το πολύωρο ταξίδι (ξεκίνησε από το Ελσίνκι και έφτασε στην Θεσσαλονίκη κάνοντας πρώτα ένα ενδιάμεσο σταθμό στην Βουδαπέστη) δήλωσε ανυπόμονος να γνωρίσει τους νέους του συμπαίκτες και να εγκλιματιστεί με το περιβάλλον της ομάδας.


Ο Hanno Mottola εξηγώντας στους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τον ΑΡΗ Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ως τον επόμενο σταθμό της καριέρας του τόνισε: «Πιστεύω ότι ο ΑΡΗΣ είναι μια ομάδα με πολύ μεγάλη παράδοση και πάντα μου άρεσε όταν αγωνιζόμουν στην Ελλάδα. Έχω αντιμετωπίσει στο παρελθόν τόσο τον ΑΡΗ, όσο και τον Παναθηναϊκό και οι εντυπώσεις που σχημάτισα ήταν πολύ καλές. Ένας από τους πιο βασικούς λόγους όμως που επέλεξα τον ΑΡΗ ήταν η παρουσία του Gordon Herbert στην τεχνική ηγεσία της ομάδας. Έχουμε ξανά συνεργαστεί εξάλλου στο παρελθόν και πιο συγκεκριμένα πριν από δέκα χρόνια στην εθνική παίδων της Φιλανδίας και έχει ζήσει για πολλά χρόνια στην πατρίδα μου. Έχουμε μακροχρόνια γνωριμία μεταξύ μας και αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους βρίσκομαι εδώ πέρα».


Μπορεί να ήταν ο μοναδικός απών μέχρι στιγμής από την προετοιμασία των «κίτρινων», αλλά όπως δήλωσε: «Είχα χθες μια σύντομη συνομιλία με τον κόουτς και μου είπε ότι η ομάδα βρίσκεται στον σωστό δρόμο. Μεσολαβούν ακόμη τρεις εβδομάδες μέχρι την έναρξη της σαιζόν και πραγματικά ανυπομονώ να γνωριστώ με τους συμπαίκτες μου και να εγκλιματιστώ με το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα. Όταν σε αυτήν υπάρχει ένας καινούργιος προπονητής, αλλά και μερικοί καινούργιοι παίκτες θεωρείται λογικό η αρχή να είναι συνήθως δύσκολη, αλλά δεν παύει αυτό να αποτελεί μια πρόκληση. Πιστεύω ότι απλά χρειαζόμαστε λίγο χρόνο και μετά θα βρεθούμε σε εξαιρετική κατάσταση».


Όσο για το πόσο χρονικό διάστημα χρειάζεται ο ίδιος για να είναι καθόλα έτοιμος παρατήρησε: «Νομίζω ότι είτε έχουμε δύο εβδομάδες, είτε έναν μήνα, είτε δύο μήνες μια ομάδα δεν μπορεί να είναι ποτέ απολύτως έτοιμη. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω για να βρεθώ στην καλύτερη δυνατή αγωνιστική κατάσταση και ελπίζω ότι θα παίζω καλά σε όσους περισσότερους αγώνες μπορώ γιατί είμαι ένας από τους πιο μεγάλους ηλικιακά παίκτες της ομάδας».


Σχετικά με την δήλωση που είχε κάνει ο Gordon Herbert για τον Φιλανδό διεθνή λέγοντας χαρακτηριστικά ότι διαθέτει υψηλό μπασκετικό IQ και συνεπώς δεν θα του πάρει καιρός για να εγκλιματιστεί στον ΑΡΗ υπογράμμισε: «Και εγώ το ίδιο πράγμα ελπίζω για μένα και κατά συνέπεια δεν είμαι ούτε γέρος, ούτε ανόητος».


Ο Mottola με τον ερχομό του στον ΑΡΗ Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο καλείται να αντικαταστήσει επάξια το κενό που άφησε ένας εξίσου πολύ καλός παίκτης όπως είναι ο Mike Wilkinson: «Πάντα μου άρεζε ο Mike Wilkinson και τον θεωρώ ως έναν πολύ καλό παίκτη», τόνισε ο 31χρονος φόργουορντ/σεντερ και συνέχισε: «Ο τρόπος που αγωνίζομαι είναι λίγο διαφορετικός από τον δικό του, αλλά αν καταφέρω και παίξω στο ίδιο επίπεδο με αυτόν από πλευράς ταχύτητας, ενθουσιασμού και στον τομέα των ριμπάουντ, τότε θα έχω πραγματοποιήσει την καλύτερη σαιζόν της καριέρας μου. Αυτό είναι κάτι το οποίο πρέπει οπωσδήποτε να πετύχω και ελπίζω ότι θα κάνω τους φίλους του ΑΡΗ να μην τους λείψει φέτος τόσο πολύ ο Wilkinson. Μου άρεσε πολύ κάθε φορά που παίζαμε ως αντίπαλοι και ελπίζω ότι θα απολαύσει την παραμονή του στην Ρωσία».


Μια και ο λόγος για τους φιλάθλους του ΑΡΗ, ο Hanno Mottola δεν θα μπορούσε να μην πλέξει το εγκώμιο για το μεγαλείο τους: «Δεν χρειάστηκε να ψάξω στοιχεία για τους φιλάθλους του ΑΡΗ. Η δυναμική τους είναι δεδομένη και αδιαμφισβήτητη. Πάντα απολάμβανα να παίζω εδώ πέρα μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό και θεωρώ σπουδαίους τους φιλάθλους του ΑΡΗ», υπογράμμισε ο έμπειρος παίκτης που εξήγησε επίσης ότι: «Μίλησα με ορισμένους ανθρώπους, όπως και με το μάνατζερ μου που στο παρελθόν έχει φέρει και άλλους παίκτες στον ΑΡΗ και μου έδωσαν μια συνολική εικόνα για τους Έλληνες και την Ελλάδα γενικότερα. Παράλληλα μίλησα και με τον Antti Nikkila με τον οποίο είμαστε συμπαίκτες στην εθνική Φιλανδίας και είχε αγωνιστεί για μια χρονιά στον ΑΡΗ και μου εξήγησε τα συν και τα πλην της Θεσσαλονίκης. Έχω την οικογένεια μου και δεν θα μπορούσα να υπογράψω σε όποια ομάδα μου έκανε πρώτη πρόταση πριν κάνω μια έρευνα για το τι θα συναντήσω. Δεν είμαι μόνος μου και το συμφέρον της οικογένειας μου έχει πολύ μεγάλη σημασία σε οποιαδήποτε επαγγελματική μου απόφαση. Είμαι πολύ χαρούμενος για το πώς εξελίχθηκαν οι διαπραγματεύσεις μου με τον ΑΡΗ και τώρα ανυπομονώ να απολαύσω την παραμονή μου εδώ πέρα και να βοηθήσω την ομάδα».


Ο Mottola με την οικογένεια του κατευθύνθηκαν μετά το αεροδρόμιο στη νέα τους οικία και αύριο το πρωί πρόκειται να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις, καθώς επίσης και από εργομετρικό έλεγχο. Στην συνέχεια θα μπει κανονικά στο πρόγραμμα προετοιμασίας μαζί με την υπόλοιπη ομάδα και το γεγονός αυτό είναι επόμενο να ευχαριστεί ιδιαίτερα τον Gordon Herbert που θα μπορεί να δουλέψει έχοντας όλους τους παίκτες στην διάθεση του.

Ετικέτες

 
posted by RMNS
Permalink ¤